24 Kasım 2014 Pazartesi

Sen ayran budalasısın bende senin budalan =)

Biz manitayken sevgili kocam bekar evinde kalıyordu. Bende belirli gün ve saatlerde teşrif ediyodum tabiki. Hatta bi ara dışarda para harcıyoz ya gidek evde sev..... öhöm öhöm  oturak demekten dışarda buluşmayı unutmuştuk.

Bir çok ev arkadaşı geldi geçti en leş insanlar hep benim kocama denk geldi. Kocamı övdüğümden degil vallahide en temizi oydu.
odası hep derli toplu, dolabı çekmecesi parfümleri bakım kremleri muntazam dizilmiş bi özenleydi.
Yerler küpürlüydü evet ama okadarda olsun yani. Mutfağı hep o temizler banyoyu düzenlerdi.
Benim içinde ideal erkektii. Borumu adam toplu titiz. Yani bi erkeğe göre titiz. Sonra iyi bi işi var en azından memur (ilerde çocuk falan doğurursam işten çıkarım sefil olmayız mantıgıyla düşünmüştüm bunu iyikide düşünmüşüm şuan onu yaşıyorum) yakışıklıda bana göre, benim tipim yani başkası begenir begenmez umrumda degil. Şaka şaka umrumda begenmesin kimse benim kocamı sevmem ben öyle şeyi..

Çıngar çıkartırım. Bazen yolda giderken orospucuklar bakıyor, kızın agzına girip benim kocam diye bagırıyorum. tamam çok mantıklı yada evli bi kadına yakışan hareket degil. Tamam belki buldumcuk gibide görünüyor olabilirim ama benim kocam. Bu bir gerçek.

 Nerde kalmıştık yakışıklıda boylu poslu romantiktide o vakitler bazen çiçek haftası yapardı arka arkaya bikaç buluşmada çiçek getirirdi. bende evde biriktirirdim onları en son sineklendi annem attı hepsini. Yada mesela ona gittigimde bana inanılmaz kahvaltılar hazırlardı. domatesleri kalp yaptıgını bile blirim. (şimdi yanımda televizyon izleyen adama bakıyorumda evlilik ne çok degiştiriyor erkegi beş dakikadır ayağıyla popomu dürtüp aşure getirsene aşgııımmm diyor :(  )
Küçük not kağıtlarına yazdığı aşk cümlelerini evin her tarafına yapıştırmıştı. Tek tek toplayıp mutluluktan uçardım. AHHH AHHH. ne günlermiş. Ben tabi bunlar hep böyle kalacak aşk yumağı halinde kalıcaz yuvarlanıp çığ olucaz diye düşünüp yıllarca evlenme teklifi bekledim.

Aslında evini temizlediğimde yemek yaptığımda veya çok kanı kaynadığında evlensene benle falan derdi ama ben daha taşaklı bişey beklediğim için hahahkıkıkıkaaşkitom yiaaaaaa falan diye fingirdeyip geçiştirirdim. Velasılkelam beklenen teklif geldi evlendik...

Ve herşey balkabağına dönüştü. Öncelikle benim saçlarım evi sardı annecigim can parem her allahın günü evi temizledigi için ben görmüyomusum bekarken. Lan bildigin ayağıma çelme takıyor saçlarım. Üstüne bide herifin tüyleri döküldümü yerlere allahım kriiizzz..

Sonra olur olmadık yerde çoraplar birikti. Ama bunları bekar evinde hiç görmemiştim bana çok yabancıydı. Yalvarıyorum şunları kirli sepetine at diye çok çabalandım.. bir gün attıysa on gün atmadı. Sonra üstünden çıkardıklarını havlupana asmasını fark ettim. Oturuken ayağını götümün altına sokması gibi. Islak bornozu asmaya bile üşenir hale geldi zamanla bornoz ıslak kalmaktan çürüdü. Birde seninki niye çürümüyo diye bana çıkışıyor , acabaaa niyeee...
Mesela az önce Ayağa kalkarken beni öpecek gibi geliyordu bir anda kolumu öptü  çok romantik dimi =) ama altında yatanı fark ettim çünkü geyirdi ve dudişten uzaklaşıp kolumu öptükü fark etmiyim diye.

Kahvaltı hazırlamaktı yemek yapmaktı hayal oldu yap desem yine yapar gocunmaz ama mutfagın içine ediyor ya bu yüzden pek karıştırmamaya özen gösteriyorum. Elimden geldigince.

Süpriz falan bitti. Çiçek desen yavrumuzun haberini aldıgında gönderdi sadece. 20 hafta geçti aradan hala bi gül yok.
Olsun gül yüzü var sahiplenmesi kocalığı var... Gece uyanıp öpmesi var. Yatağın içinde elimi arayıp tutması var.

Ev olması var yuva olması var. Çok şükür bu günümüzede beni çatlayana kadar güldüren bi sevgilim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder